Viser søkeresultater 1 til 10 av 65
Threaded View
-
16-10-10, 15:15 #2
Sv: Slut med at lure :-)

Heisann!
Og velkommen skal du være. Dessverre får jeg nesten si.. Men du er vel nok et bevis på at t4 preparater alene ikke duger for alle, og at du ikke når fram hos din lege selv om du kan mer enn ham.
Jeg ser at du har vært og er plaget med din sykdom (og din lege), og håper virkelig at du snart får det bedre! 
Men jeg kan på alle måter anbefale deg å kutte ut din eltroxin og starte med thyroid. Du må være klar over at et kan være en fulltidsjobb en periode å bytte til thyroid, fordi det kreves mye av din kropp og særlig av dine binyrer i begynnelsen. Men det er mye bedre å ta den jobben, enn å fortsette å jobbe med eltroxinens ødeleggelser.
Du har kommet langt i din "utdannelse" og det lover bra for din framtid, bare du får tak i en dugelig lege. Kanskje det er noen fra forumet som kan tipse deg om lege i Danmark?
Lignende tråder
-
Fikk diagnosen hypotyreose i 2007, etter en fødsel.
Av Jeanette Ws. i forumet Lavt stoffskifteSvar: 414Siste melding: 04-07-11, 11:59 -
Thyroidea-sykdom, graviditet og fødsel
Av Mod i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 5Siste melding: 11-12-09, 12:55 -
Høj TSH efter influenza
Av gitteh i forumet TSHSvar: 4Siste melding: 17-01-08, 20:37 -
"Normale" prøver etter et par måneder på Armour?
Av Stina i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 02-10-07, 15:09 -
Lavt stoffskifte etter fødsel
Av Line i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 29-08-06, 07:08

Andrè Bjerke.
Svar med sitat

Bokmerker