Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
14-10-10, 19:35 #8
Sv: Overskudd av kalsium - for lite magnesium
Å nei jeg spiser ikke bare melkeprodukter, men det blir veldig mye melkeprodukter i forhold til andre ting jeg spiser og ikke kan spise. Jeg har ikke skrevet så mange innlegg hvis du leser mitt første står det mer.
Jeg hovner opp i munn og svelg om jeg spiser ting jeg ikke tåler. Jeg blir også veldig dårlig og får blodtrykksfall kan få hjerterytme forstyrelser og kramper om jeg spiser noe jeg ikke tåler. Det er ikke all mat jeg hovner opp like mye opp av i halsen. Om jeg prøver og spise eple for eksempel hovner jeg opp med en gang, må spytte ut skynde meg og drikke vann eller noe fordi det klør og gjør så vondt. Det er ikke like ubehaglig og spise grov brød men det klør veldig det gjør jo det og så blir jeg som nevnet veldig dårlig etterpå.
Jeg har ikke fått noe særlig hjelp av legene jeg har vært hos. Noen har faktisk blitt sinte da jeg i følge dem ser så sund og frisk ut og derfor så er jeg så sund og sprek.
Nå går jeg fast til spesialist som jeg ikke liker. Han sier bare ”ja men du er jo egentlig ikke syk du skal jo bare unngå det du ikke tåler”. Tenk så lett kan det sies. Strevde veldig lenge med å få bli henvist til allergi spesialist og nå ser det ut som jeg må begynne å streve med å få komme annen spesialist, en som ønsket og hjelpe meg og var litt interessert ville vært fint.Alvorlig allergi som bare blir verre og verre.
Det er altfor mange som bruker altfor mye tid til å være akkurat passe.
Lignende tråder
-
PMS - Verre av hypotyreose?
Av Carro i forumet Mage/tarm/urinveieSvar: 6Siste melding: 08-02-10, 14:16 -
Verre ved mensen!?
Av Evamol i forumet Høyt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 03-04-08, 20:25 -
Blir noen av dere verre i urolig vær??
Av Kirsten i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 29-09-05, 10:56 -
Verre av levaxin ?
Av Feiga i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 2Siste melding: 09-06-05, 10:07

H:-)
Svar med sitat
Bokmerker