Har forresten hørt fra noen andre via nettet at de nesten er håpløst å gå ned i vekt ved behandling av Levaxin, noe som i grunne er trist! Personlig har jeg ingen problemer med vekta mi, for jeg ser ikke overvektig ut - heller "normal" som samboer sier. Likevel er største problemet forventninger fra leger om at jeg må bli slankere (de tar kun utgangspunkt i vekt eller hvordan de ser på meg). Da jeg var på Aker sist inspiserte endokrinologen meg opp og ned da jeg kom, og fikk beskjed om at jeg må gå ned i vekt og bla, bla, bla (skriver "bla" fordi jeg er gørr lei av å høre det). Når jeg hører sånt blir jeg nedstemt, spesielt siden jeg kan nok om kosthold (som nevnt spiser jeg lavkarbo) og gjør mitt beste med å være fysisk aktiv. Likevel er ikke dette nok, og føler at endokrinologen og fastlegen mener jeg sitter hjemme og spiser boller og drikker cola... Beklager, men måtte bare få litt frusterasjon ut

Skal forresten få utskrift av blodprøveverdiene fra da jeg brukte 200 ug hver dag, og ting gikk bedre..

Forresten! Leste på en amerikansk side i forbindelse med bacheloroppgaven at det normale er ca. 1,6 ug per kg kroppsvekt, og ved å ta utgangspunkt i det, så er jeg ganske underdosert..

RosaElefant