Viser søkeresultater 1 til 10 av 42
Threaded View
-
13-10-10, 20:38 #10
Sv: Vår alles Kari tråkker i salaten
Vet ikke om jeg tør å skrive det engang jeg, men jeg er faktisk enig i mye av det hun skriver på bloggen sin. Hun langer blant annet ut mot en usunn livsstil, og må si jeg kjenner meg igjen i mye av det. Og det er klart, hadde jeg syklet til butikken, gått istedenfor bil til ulike ærend, ville jeg forbrukt flere kalorierer. Det er et samfunnsproblem at livvstilen vår har blitt mer stillesittende enn tidligere, før var det mer fysisk arbeide osv. Jeg la på meg over 30 kg etter svangerskap, det samme som Kari J, men forskjellen på oss var at hun fikk de fort av men jeg fortsatt har de 5 år etter. Men nå skal jeg ha de vekk, og håper jeg kan klare å få det til. Og jeg vet at det som gjør det vanskeligst for meg er at jeg elsker sjokolade, og det er det mange kalorirer i. Hadde jeg bare spist grønt istedet kan det jo tenkes at jeg hadde veid noen færre kg. Og det går jo på livsstilen min.
Problemet mitt er jo at jeg ikke har hatt ork eller overskudd til å gjøre noe med det før nå, og det burde Kari J tenke litt på. At det er mange som ikke er friske nok både mentalt og kroppslig til faktisk å være mer i bevegelse. Og da blir det vanskelig.Sist endret av Damen; 13-10-10 kl 22:00 Begrunnelse: gjort det tydligere at setningen med livstil peker på foregående setning.
10 år med Hashimoto's. Les mer i Damens dagbok

Svar med sitat

Bokmerker