Viser søkeresultater 1 til 10 av 50
Tråd: Lavt stoffskifte?
Threaded View
-
13-10-10, 19:35 #35
Sv: Lavt stoffskifte?
Det ER jo sånn. Nesten alt dette er ting som kan skje for en dag eller tre etter en sein kveld eller en infuensa eller en skikkelig hangover... Og så SNIKER det seg innpå deg i løpet av 3-5 år... så det er ikke så himla greit.
Men denne listen bør du ta med deg og si - dette er symptomer jeg har funnet og dette er de jeg kan svare at jeg har. Sett i sammenheng med blodprøvene bør det være nok til å få deg i behandling.
Ta gjerne med deg noen medsammensvoren (mann, mor ... venninne...) som kan stille de spørsmålene du glemmer. Dessverre er det sånn at legene viser seg å være mer lydhøre og nøye når man kommer med en 3.person.
Og om ikke dette virker så bør du faktisk bytte lege.
Be også om en blodprøve som tar iallfall dvitamin og jern.
Antistoffer har hos ganske mange blitt redusert ved selen-tilskudd. Dette finner du mer om på forumet.Sist endret av smgj; 13-10-10 kl 19:53 Begrunnelse: En haug pinlige skrivefeil
Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat
Bokmerker