Viser søkeresultater 1 til 10 av 50
Tråd: Lavt stoffskifte?
Threaded View
-
13-10-10, 13:40 #14
Sv: Ny ... og ser ikke veien videre ...
Jeg forstår godt hvad du mener, Smgj
Du har ret i det du skriver, men når man ser på det fra en vis afstand - tegner sig et forskruet billede, hvor det er lægen/lægens holdninger som agerer som de selv var en sygdom. Hvorimod hypothyreose spiller (i dette billede) en sekundær rolle.
Det er både kritisabelt, "omvendt" og grotesk... og jeg mener ikke at det hjælper at føje "læge-sygdommen" fordi det altid enten ender med at den syge forbliver syg (og resignerer) eller - den syge lærer sig op i at være "sin egen kirtel" og styrer medicineringen selv, uanset at "læge-sygdommen" forsøger at dominere og protesterer.
Jo tidligere er man klar over det, jo bedre er man rustet til at kæmpe for sit eget liv, hvorimod at føje TSH-læger, nærmest altid ender i resignantion. Det er et valg man må tage tidligt nok, og det kan man kun når man kender til andre måder at administrere medicineringen på.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat
Bokmerker