Sitat Opprinnelig skrevet av BeritM Vis post

Føler meg bittelitt bedre enn for to uker siden men er fortsatt ganske så sliten og utafor, og tåler ikke mye stress før jeg bare vil legge meg ned og sove zzzz...... Er sykemeldt og selv om det er det eneste riktige nå, synes jeg dagene går saaakte og jeg bare sitter og venter på at formen skal stige.

Jeg er nok altfor utålmodig, og jeg vet jo heller ikke hvor bra jeg kan håpe på at formen "til slutt" blir, men jeg lurer bare på hvor lang tid det tar før man kan begynne å merke endringer?? Er det noen av dere mer erfarne som kan gi noen innspill her? Går også på 20 cortef/dag.
Jo, jeg kan vel gi litt inspill her... Jeg ble jo underdosert i månedskiftet juli/august. Tok litt tid før jeg forstod hva som skjedde. Var nede i 2,75 grain på det laveste. Ved å gå tilbake i notatene mine fant jeg ut at jeg sannsynligvis trengte 3,25-3,5 grain Thyroid. Økte først til 3,25 for en måned siden. Deretter til 3,5 for tre uker siden. begynner jeg å finne formen. Ble litt utålmodig etter en tid og tenkte at jeg kanskje burde øke mer da jeg ikke merket noe særlig effekt av doseøkningen. Nå er jeg glad for at jeg hadde litt is i magen, for jeg tror at 3,5 er riktig dose for meg nå. Formen kom så og si på dagen tre uker etter at jeg gikk opp på 3,5. Omsider begynner binyrene og komme seg også. De fikk det tøft da jeg ble underdosert og har hatt behov for mye hc. Nå begynner dette å normalisere seg og jeg er tilbake på min gamle hc-dose igjen.

Du kommer til å føle deg bedre.

I promise