Viser søkeresultater 1 til 10 av 403
Threaded View
-
12-10-10, 14:37 #11
Sv: Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010
ÅÅhhh jeg er så gira på å øke mer. Kjenner ikke snev av overdosering. Har jo gått på 3, 5 grain i fire uker nå. Planen var å gå opp til 4 grain og så ta det ekstremt rolig derifra, kanskje det til og med holder med 4 grain. Lurer på om jeg skal ta en tur innom legen i morgen for å ta blodprøver, for å se hvor ft4 er. Hvis den fremdeles er under midten, er det vel greit å øke...?
Så du skal også over på Erfa? Sikkert et lurt valg, men hadde det vært meg ville det vært et litt vanskelig valg å ta også, dersom du føler deg veldig bra på Levaxin.
Ja det er virkelig en vanskelig balanse dette. På en måte vil jeg kjapt tilbake på jobb, men nå er jeg samtidig så inne i sykemeldings- opplegget at jeg egentlig føler for å ikke forhaste det. Men å jobbe med redusert sykemelding hadde jo vært ok etter hvert. Jeg tenker at det er liksom nå jeg "gjør jobben" mht til å komme i bedre form. Men det kan jo tenkes at det kommer nedturer senere også. Prevensjon mot fremtidige nedturer er vel å være veldig på vakt på formendringer, måle verdiene en gang i mnd samt å stressdosere med hc en god stund etter man har gått av hc (om man klarer det, da).
PS Anisa; takk for teknisk tips. Litt lettere å organisere svaret sitt nå.
Lignende tråder
-
Har nettopp fått diagnosen Lavt stoffskifte
Av Atina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 29Siste melding: 04-08-10, 20:35 -
Januar 2010. Er det tomt for ERFA thyroid?
Av knokkel i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 8Siste melding: 02-02-10, 13:01 -
Diagnosen
Av Elis@beth i forumet Lavt stoffskifteSvar: 19Siste melding: 26-08-07, 21:30

Svar med sitat

Bokmerker