Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Tråd: Hei! Ny på medisiner!
Threaded View
-
11-10-10, 19:41 #9
En liten oppdatering
En stund siden jeg var inne med oppdatering nå. Tålmodigheten lenge leve
.
Går nå på 100mkgr pr dag. Har ikke merket noe til hjertebank eller andre overdosesymptomer hvis da ikke "leamus" i diverse muskler er ett symptom?? Skal nok høyere, men jeg velger å ta tiden til hjelp. I mai fikk jeg målt D-vitamin, den var da 44 (nedre grense 30, øvre 120). Så snart muligheten har bydd seg så har jeg vært i solen uten solkrem. Har prøvd med 30 min forside og 30 min bakside. Har ungått å blir brent (i hvertfall ikke så mye
). 13.september fikk jeg målt d-vit igjen, når var den 120. Legen måtte dobbeltsjekke resultatet
. Vi ble enige om at jeg skulle ta ny måling i desember/januar, uten å ta noe tilskudd. Artig å se hvor mye den faller. Går ikke lenger på TrioBe, har heller ikke målt B-vit.
Status øvrige målinger 13.september:
Anti-TPO - >1300
TSH - 0,8 og ingen hentydning fra legen om at den var for lav.
FT4 - 17,5 - så høyt har jeg ikke vært så lenge jeg har målt
FT3 - 4,6 - den har vært høyere ved noen tidligere målinger.
Føler jeg har mer energi og prøver meg på trening igjen. Mulig jeg får en smell, men det er lov å håpe
.
Har hatt kick på lakris i det siste - binyretrøbbel
Tok nye målinger på stoffskiftet på fredagen. Får ringe i morgen å få resultatene. Nøyer meg med Levaxin en så lenge. Sliter litt med sår hals, men det kan ha sammenheng med trøbbel med øretrompeten på høyre øre. Går stadig med følese av å være forkjølet uten å være det. Har slitt med dette i flere år og prøver nå en "kur" med Rinexin tabeletter for å se om det er hovne slimhinner.Orca
Orca's dagbok
Lignende tråder
-
Medisiner og tannhelse
Av enja i forumet Lavt stoffskifte og amalgam («kvikksølvplomber»)Svar: 3Siste melding: 10-03-10, 22:31 -
Liten effekt av medisiner?
Av bentedermeg i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 43Siste melding: 21-02-10, 16:54 -
Farlige medisiner
Av Stina i forumet Nyttige linkerSvar: 21Siste melding: 03-07-07, 04:51 -
Medisiner mot trøtthet og soving.
Av benga i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 24Siste melding: 22-06-07, 17:53 -
Kan stoffskiftet påvirkes av medisiner?
Av Dolphin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 12-10-06, 15:15

Svar med sitat
Bokmerker