Viser søkeresultater 1 til 10 av 403
Threaded View
-
10-10-10, 18:27 #11
Sv: Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010
Så sant, så sant, Smgj. Det er fint å få back up og råd her på forumet. På mandag har jeg gått på 3, 5 grain i fire uker. Nå har jeg faktisk bestemt meg for å vente litt med å øke pga råd og inspirasjon her inne.
Jeg mistenker at jeg er på oppturen etter en oppjustering, og så bølger det ned igjen. Men jeg kan jo ikke vite. Og du har i alle tilfelle rett; man får ikke en ordentlig test av dosen før man har gått på den en stund. Nå har jeg det rimelig greit så jeg trenger jo ikke haste videre, er ikke helt desp lenger (men litt desp, for jeg vil ha MER MER MER av denne formen som viser seg i det svake). Vanskelig balansegang det her.
Sluttet det til slutt å komme en bølgedal etter doseøkning for deg? Har inntrykk av at formen din er ganske bra nå?
(PS et teknisk spm; vet noen hvordan man kan svare på flere meldinger i ett svar, dvs ta inn flere quotes i ett svar, der det også fremgår hvem quote'en er fra?)
Lignende tråder
-
Har nettopp fått diagnosen Lavt stoffskifte
Av Atina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 29Siste melding: 04-08-10, 20:35 -
Januar 2010. Er det tomt for ERFA thyroid?
Av knokkel i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 8Siste melding: 02-02-10, 13:01 -
Diagnosen
Av Elis@beth i forumet Lavt stoffskifteSvar: 19Siste melding: 26-08-07, 21:30

Svar med sitat

Bokmerker