Viser søkeresultater 1 til 10 av 403
Hybrid View
-
10-10-10, 14:13 #1
Sv: Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010
Jeg fikk høyere hvilepuls (rundt 80). Ble varm. Men det med å være varm og svette mye er egentlig ikke så godt mål for meg fordi jeg er fortsatt varm og blir lett klam/svett, men det skyldes også binyrene har jeg skjønt (eller hypo?). Men jeg var varmere som overdosert, svettet mer. Så ble leverprøvene mine forhøyet (ALAT), og så kom t4 og t3 godt over referanseområdet.
Men jeg vet fremdeles ikke hva som er "riktig" hvilepuls for meg, så det er vanskelig å vite om jeg er hypo/hyper.
Må legge til at jeg forstod at jeg var overdosert da jeg følte meg bedre etter at jeg reduserte dosen.Sist endret av Rufus; 10-10-10 kl 14:21 Begrunnelse: Tilføyelse.
-
10-10-10, 14:51 #2
Sv: Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010
Denne tabellen kan iallfall fortelle noe om normalområdet på puls. Der er store variasjoner, og vi som er hypo vil gjerne ligge på den lave siden. Så om man kommer over normalområdet for sin type kan det være et tegn på høy dose iallfall.
http://www.netfit.co.uk/ty13.htm
Tror det er lurt om du sjekker pulsen din innimellom når du kjenner deg bra. Det er et godt hjelpemiddel - og enkelt.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Har nettopp fått diagnosen Lavt stoffskifte
Av Atina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 29Siste melding: 04-08-10, 20:35 -
Januar 2010. Er det tomt for ERFA thyroid?
Av knokkel i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 8Siste melding: 02-02-10, 13:01 -
Diagnosen
Av Elis@beth i forumet Lavt stoffskifteSvar: 19Siste melding: 26-08-07, 21:30

Svar med sitat

Bokmerker