Viser søkeresultater 1 til 10 av 339
Tråd: Blondies bok
Threaded View
-
09-10-10, 15:46 #14
Sv: Blondies bok
Heisann alle sammen

Har den siste uken merket at jeg så smått begynner å klatre litt oppover
Nesten redd for å tro at det er sant, så jeg har gått og kjent på dette en ukes tid. Har bestemt meg for å trene litt hver dag. Har en slik crosstrainer stående, og går 5 minutter på denne hver dag, passer nøye på å ikke presse pulsen. Vil bare starte veldig forsiktig slik at jeg ikke går på en smell. Skal øke litt etterhvert. Dosen jeg er oppe i nå er 195mg, økte sist med 15 mg for en drøy uke siden. For min del har jeg liten virkning/bivirkning av doseøkning og er derfor veldig utålmodig på å øke dosen igjen. Prøver likevel å legge bånd på meg for at T4 også skal få henge med.
Bedring av symptomer:
-at fingrene har fått tilbake mye funksjon, jeg klarer å knytte neven igjen
-tankene går raskere
-jeg orker litt mer, trenger ikke pause når jeg skal tømme oppvaskmaskina
-ingen "nær døden opplevelse" av å gå opp trappa
, som kanskje betyr at pulsen er bedre. Skal måle på mandag.
Har tom vært sosial et par ganger uten å bli helt utslitt
Planen fremover er å øke dosen (som regel klarer jeg ikke vente 2 uker), legge vekt på fysisk aktivitet. Har stor tro på trening da dette i likehet med/sammen med T3 er med på å øke oksygenutvekslingen i cellene.
Stadige bekymringer er svelgproblemer som er variable

Hevelser i leggene, har prøvd himalayasalt og alle mulige tilskudd, men dette er så plagsomt at det sprenger når jeg setter meg på huk. Smerter over venstre binyre, som var bedre en stund etter at jeg startet på 25mg cotison, men har vært verre igjen et par dager nå. Jeg ønsker meg ned i vekt, men det får vel komme når det kommer, og det kommer vel når alt annet er på plass.
God helg til alle

Svar med sitat

Bokmerker