Viser søkeresultater 1 til 10 av 88
Threaded View
-
17-05-08, 13:11 #39
skal bare tipse dere om å lese om Zonedietten også. Den forklarer egentlig mye mer enn Atkinsbøkene om hva som foregår i kroppen.
Fra før så har min mor prøvd Bio-sport kuren fra Nycomed for en vond skulder, og det hjalp bra. Du oppnår samme effekt ved å holde deg til 1:0,6 i forholdet karbohydrater og proteiner.
Forbausende hvor lite karbo det er, omtrent som atkins, og i praksis veldig likt.
det fedonbrødet har for mye karbo for sonen etter min mening. Holder ikke med at det er langsomme karbo, poenget er at det er karbo og da kan det bli for mye per dag. Det blir til en skive eller to om dagen når jeg teller karbo og proteiner. (jeg spiser grønnsaker også og de har jo karbo som teller også)
Lignende tråder
-
Kan jeg ha hatt el har lavt stoffskifte selv om det ikke synes godt på prøvene?
Av Aina i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 27Siste melding: 07-10-10, 21:15 -
Lavt stoffskifte. Sikker diagnose?
Av Maxern i forumet Lavt stoffskifteSvar: 17Siste melding: 16-11-08, 14:33 -
Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
Av Skyggehodet i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 14Siste melding: 05-02-08, 11:53 -
Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
Av Skyggehodet i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 14Siste melding: 05-02-08, 11:53 -
Har sikkert hatt lavt stoffskifte siden fødselen
Av Alani i forumet Lavt stoffskifteSvar: 51Siste melding: 18-05-05, 19:30

Svar med sitat
Bokmerker