Viser søkeresultater 1 til 10 av 88
Threaded View
-
07-10-07, 12:15 #18
Ã… - Shanita - der var du også.
Jeg er uføretrygdet, men det har jeg ikke råd til å være + jeg VIL veldig gjerne jobbe. Så jeg har ikke slått meg til ro, nei...
Ja, så jo det - at du skulle tilbake...
Men godt at endokrinologen innrømmer at det ikke er alt hun forstår, slikt respekterer jeg. Men er hun da villig til å sende deg videre igjen, det blir jo da spørsmålet. Men hun må kanskje ha noen funn for å sende deg videre? I alle fall må jo en av dere finne fram til en mistanke om noe, vil jeg tro....
Har du målt kortisol i spytt over hele døgnet?
Hm... Fibromyalgi meg her og fibromyalgi meg der - joda, greit å ha noe å skylde på, men det er merkelig at fibroyalgi skal arte seg så forskjellig fra person til person. Dessuten hvis vi har fått fibromyalgi pga lavt stoffskifte (sier legen min + reumatolog), hvorfor er vi da ikke blitt bedre på thyroxin? Dessuten - her er det ikke "tretthets"-anfall, men totale utmattelses-anfall, nesten lammelser. Og jeg forstår det slik at du også har det sånn.
Vel, jeg har i mange år ment at "alle" sykdommene mine har sammenheng, så det har jeg da også spurt om hos spesialist etter spesialist, og det har jo fått bekreftet. Selvsagt kan man også få andre "løsrevne" sykdommer, men i slike kompliserte tilfeller som hos deg og meg, så tror jeg det meste har sammenheng ja. F.eks. så kan jo langvarig ubehandlet/for dårlig behandlet stoffskifte føre til slitne binyrer fordi binyrene i denne tiden kompenserer - de pumper ekstra for at du skal klare å opprettholde samme aktivitet som før. Til sist blir de overarbeidet, og dermed produserer de mindre enn normalt. Har ikke "bevis" som du kan legge fram for endokrinologen (skulle hatt det selv), men dette vises jo av mange historier som går igjen her på forumet. På forumet for de "umulige" ;)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Kan jeg ha hatt el har lavt stoffskifte selv om det ikke synes godt på prøvene?
Av Aina i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 27Siste melding: 07-10-10, 21:15 -
Lavt stoffskifte. Sikker diagnose?
Av Maxern i forumet Lavt stoffskifteSvar: 17Siste melding: 16-11-08, 14:33 -
Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
Av Skyggehodet i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 14Siste melding: 05-02-08, 11:53 -
Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
Av Skyggehodet i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 14Siste melding: 05-02-08, 11:53 -
Har sikkert hatt lavt stoffskifte siden fødselen
Av Alani i forumet Lavt stoffskifteSvar: 51Siste melding: 18-05-05, 19:30

Svar med sitat
Bokmerker