Viser søkeresultater 1 til 10 av 88
Threaded View
-
08-04-07, 13:30 #11
Har også hatt det sånn. I perioder sovner jeg hvor som helst, selv om jeg har sovet en hel natts søvn er jeg like trett når jeg står opp. Sovner i bil, på besøk hos folk, på do, på jobb den tia jeg var i arbeid. Skulle sortere i dvd hyllen her om dagen, og satte meg ned på gulvet for å få ordnet i den nederste hylla, men kom ikke langt, våkna opp etter flere timer, da hadde jeg blekka ut på gulvet. I disse periodene får jeg et enormt søtbehov, sikkert for at energien er så lav. Har startet med rosenrot, og håper det vil hjelpe. Utrolig ekkelt, men har hatt det sånn siden 96 så har jo vent meg til det.
Fikk diagnose lavt stoffskifte i slutten av 1999 . Så lenge det er liv er det håp.
Lignende tråder
-
Kan jeg ha hatt el har lavt stoffskifte selv om det ikke synes godt på prøvene?
Av Aina i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 27Siste melding: 07-10-10, 21:15 -
Lavt stoffskifte. Sikker diagnose?
Av Maxern i forumet Lavt stoffskifteSvar: 17Siste melding: 16-11-08, 14:33 -
Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
Av Skyggehodet i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 14Siste melding: 05-02-08, 11:53 -
Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
Av Skyggehodet i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 14Siste melding: 05-02-08, 11:53 -
Har sikkert hatt lavt stoffskifte siden fødselen
Av Alani i forumet Lavt stoffskifteSvar: 51Siste melding: 18-05-05, 19:30

Svar med sitat
Bokmerker