Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Hybrid View
-
07-10-10, 22:54 #1
Sv: Melatonin - godt eller ikke?
Hej Kevlin

Tak for dit svar.
I den tekst, jeg refererer til og som har ligget på dsgnet.dk og nu på radiodoktoren.dk, hedder det sig faktisk, at melatonin dels er glimrende mod autoimmune sygdomme, dels at det faktisk er en god idé - også i disse tilfælde - at tage 3 mg hver aften.
Hvad der så er bedst ... tja. Her er vi alene igen. Men jeg føler ikke, det skader mig - ser fx meget bedre ud, når jeg vågner efter en nat med melatonin
Men skal passe på at afstemme mængden med den tid, jeg har / kan få at sove i, da jeg ellers er vældig søvnig hele dagen .... 3 mg kræver for mig en meget lang nats søvn for at 'sove den ud'. Oftest knækker jeg et stykke af en pille, og så er det ca ½-1 mg, jeg tager. Men de nævnte kapsler fra Life Extension er virkelig gode ... Pga time release. Samt åbenbart milde tablethjælpestoffer (jeg er frygtelig følsom over for alt det, piller æltes sammen af!) Men de 3 mg kræver bare min. 9 timers søvn og lidt til ...
Nielsigne
Lignende tråder
-
Melatonin
Av Trygve i forumet MelatoninSvar: 47Siste melding: 20-11-11, 23:12 -
Har de ikke peiling, eller?
Av Kenneth&Lisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 15-06-09, 06:08 -
Operasjon eller ikke
Av Dahlia i forumet OperasjonssalenSvar: 5Siste melding: 30-04-07, 18:48

Svar med sitat

Bokmerker