Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
07-10-10, 07:50 #4
Sv: Overskudd av kalsium - for lite magnesium
Jeg har alltid mistenkt muskelkramper - av den typen når en tå eller skuldermuskelen eller "krummemuskelen" under foten låser seg, å være symptomer på lite magnesium eller lite kalsium. Siden jeg har et kosthold med en god del melkeprodukter så har jeg tolket det dit hen at det er magnesiumsiden som er utav balanse.
Ad blodprøver så er de - som du skriver - visst ikke særlig til å stole på dessverre.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Ble redet av magnesium olje (Ancient Magnesium)...
Av Hassan i forumet Calcium (Ca) & Magnesium (Mg)Svar: 48Siste melding: 16-04-12, 21:54 -
Kalsium - løgnen: Det er mineraler vi trenger mer av, ikke kalsium.
Av Thomas W H i forumet Calcium (Ca) & Magnesium (Mg)Svar: 18Siste melding: 26-11-11, 11:44 -
Magnesium
Av pling i forumet Calcium (Ca) & Magnesium (Mg)Svar: 33Siste melding: 23-11-11, 16:05 -
kramper ved for lite kalsium
Av DALIA i forumet Calcium (Ca) & Magnesium (Mg)Svar: 22Siste melding: 05-10-11, 18:03 -
overskudd
Av ikke logget inn britt i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 5Siste melding: 20-04-05, 23:04

Svar med sitat
Bokmerker