Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Hybrid View
-
06-10-10, 16:56 #1
Sv: Lav t4, Erfa eller Levaxin? + Candidabeh. Balder
Hei, Rosin
Jeg regner med at det er Fluconazol og Nystatin det er snakk om. Jeg fikk det på Balder. Jeg hadde ingen negative opplevelser med disse legemidlene (men jeg reagerer sjelden på ting). Det er soppdrepende middel. Fluconazol brukte jeg bare en uke, og så var det vel 8 uker med Nystatin. Ihvertfall følte jeg meg mye bedre etterpå. Følte meg mindre "forgiftet" enn hva jeg gjorde før kuren. Du dreper en del bakterier når du holder på med kuren (også de gode), så det er viktig å få i deg kvalitetsprobiotika. Probiotika bør du også fortsette med. Sukker er jo også bannlyst. Husker da jeg var ferdig med kuren- da våknet magen til liv igjen og jeg var fryktelig oppblåst og romlete i magen en ukes tid før den igjen ble bedre.
Noen bruker f.eks olivenbladekstrakt til å behandle Candida. Jeg tar det som forebyggende nå. Jeg tror jeg ikke har problemer med Candida lenger. Magen er fin
Grattis med ny type - koselig
-
07-10-10, 08:37 #2
Takk for svar alle sammen!!
Jeg har kuttet ut Levaxinen og prøver et par uker med 30 mg ekstra Erfa, så øker jeg evt. med 30 mg til. Tok ikke Levaxin i går eller i dag, og angstfølelsen er mye bedre. Det er sikkert for tidlig å merke en sammenheng, men....føler at jeg har blitt litt bedre etter bare 1,5 dag med mer Erfa, kan jo være innbillning men det føles bra!
Rufus: Stemmer, det var navnene på produktene! Hvordan timet du? Tok du begge den første uken? Jeg googlet Nystatinen og fant denne: http://webcache.googleusercontent.co...ient=firefox-a
og ble dermed litt skeptisk, så det er fint å høre at du hadde en så positiv opplevelse! Jeg har heller ikke brukt å reagere på ting før.
Har en boks "candida clear" fra NOW som inneholder bla.annet olivenbladekstrakt
(og takk for gratulasjon;))
Ruth: Jeg går for Erfaen ja!! Så koselig å høre at det går bedre med deg
Jeg tenker nok og at med ft4 på 10 vil formen stige når jeg øker Erfaen... tenker det nok ikke er bra for binyrene å være alt for lav heller..
n`Finn: Enkelt sagt, jeg er enig! Bare fint å få et spark bak av og til, når hjernen er på pause.... ;)
Berit: AHhh, så deilig å høre om lignende erfaringer og løsninger!! Du bekrefter det jeg også egentlig har troen på
Håper binyrene dine er på riktig vei. Latterlig at du får beskjed om å senke dosen med den ft4...... greit å være forberedt om jeg skulle få samme beskjed!
smgj: Takk for tipset! Jeg ringte Ragnhild og hadde en interessant samtale. Hadde ikke vært dumt å tatt turen til henne og, men økonomien setter en stopp for det foreløbig.... De midlene hun bruker er bare mulig å få gjennom terapaut desverre. Men har henne i bakhodet
-
07-10-10, 08:53 #3
Jeg kjenner ikke tiil Ragnhild selv og hadde nok ikke anbefalt henne uten å stole fullstendig på venninna mi, så jeg er glad for at du oppfattet henne positivt selv om hun ble for dyr. *puh*
Ad levaxin og angst kan du avskrive placeboeffekten etter en måneds tid. Om du da fremdeles er bra av angsten så håper jeg at du rapporterer inn bivirkningen. Selv om jeg personlig ser ut til å fungere bra på levaxin enn så lenge så trenger legene et (saftig) spark bak for å komme ut av villfarelsen om at "one size fits all"...
Lykke til med helsa og kjærligheten.
Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
-
07-10-10, 09:15 #4
Lignende tråder
-
Graves sykdom. Overgang fra Levaxin til Erfa Thyroid
Av Vilje i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 47Siste melding: 21-07-10, 21:50 -
Armour eller levaxin, eller begge deler?
Av trude.lutt i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 12-11-07, 19:37 -
Levaxin eller Armour
Av Bille i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 04-09-07, 13:34 -
Amour eller levaxin?
Av siri i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 8Siste melding: 06-09-06, 20:07 -
Levaxin eller Armour ?
Av Laila i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 18-05-06, 14:04

Svar med sitat

Bokmerker