Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
06-10-10, 09:33 #2
Sv: Lav t4, Erfa eller Levaxin? + Candidabeh. Balder
Det er ei dame i Askim som har kurert venninna mi for candida. Jeg tror ikke hun brukte antibiotika... (men er ikke sikker). Iallfall ble venninna mi VELDIG mye bedre etter å ha vært der. Ragnhild Evang heter hun. Du finner henne i telefonkatalogen, Askim. Hun jobber med matallergier, candida og sånt. Om du vil prøve kan du jo bare ringe og spørre om hun behandler candida med antibiotika eller annet... og om hun gjør annet så kan du jo kanskje bruke henne på candidaen...?
Binyrespørsmål tør jeg ikke si noe om.
Ellers - bra at det går framover.
PS - venninna mi var kompleks idet at hun ikke tåler melk i noen form heller, og hun hadde bare lovord å si om dama i Askim (venninna mi slet veldig med helsevesnet siden melkeallergien hennes ikke slår ut på de testene helsevesnet bruker - selv om hun blir dausjuk av melk... ). Og så da candida i tillegg. Men den ble hun altså helt frisk av.Sist endret av smgj; 06-10-10 kl 10:52 Begrunnelse: Litt mer opplysninger
Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Graves sykdom. Overgang fra Levaxin til Erfa Thyroid
Av Vilje i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 47Siste melding: 21-07-10, 21:50 -
Armour eller levaxin, eller begge deler?
Av trude.lutt i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 12-11-07, 19:37 -
Levaxin eller Armour
Av Bille i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 04-09-07, 13:34 -
Amour eller levaxin?
Av siri i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 8Siste melding: 06-09-06, 20:07 -
Levaxin eller Armour ?
Av Laila i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 18-05-06, 14:04

Svar med sitat
Bokmerker