Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
06-10-10, 09:22 #1
Lav t4, Erfa eller Levaxin? + Candidabeh. Balder
Hei kjære godtfolk!
Nå er det lenge siden jeg har skrevet her. For de som husker tilbake er det jeg som har tråden "Kvinne i nød-tråden"
Det har skjedd mye siden sist. Jeg hadde jo mange symptomer på slitne binyrer, inkludert bekreftende spyttprøve, og fra slutten av Aug. har jeg tatt Cortef. Går nå på 20 mg. dagen etter besøk på Balderklinikken. Merket at jeg kunne FØLE igjen de første ukene, men nå har virkningen flatet ut og jeg har symptomer noen dager (kortpustet, angstfølelse). Sist prøve viser at ft4 er alt for lav (10 (12-22))
Ellers har jeg klart å gå på jobb- har fantastiske kollegaer (ny jobb fra 1.Aug.), men jeg merker at jeg ikke yter maks og er hele tiden på kanten av å bli sykmledt. Jeg sykler rolig til jobb, det gjør godt å komme litt igang igjen!! Er bare 5 km, men det holder i massevis for øyeblikket.
Så til saken... Balder mener jeg har candida og vil sette meg på to tablettkurer jeg ikke husker navnet på, pluss regulere kosten.
Og de har satt meg på 25mg levaxin i tillegg til 125 mg Erfa ( gått på den dosen mange måneder), har akkurat økt til 50 mg levaxin. Men igår fikk jeg voldsom angstfølelse, og etter å ha lest binyretråden virker det som det er flere med binyretrøbbel som opplevde det samme etter å ha lagt til levaxin?
Derfor lurer jeg på å øke Erfaen heller... jeg har bare 125 mg tabl. men det går på et vis å dele de e 4. Tenkte å øke med 30 mg en uke eller to, hva tror dere?
Og så er jeg usikker på om jeg tåler candidakur nå? Tar masse probiotika og forsøker å unngå hvete/ sukker.
En annen postiv ting er at jeg kjenner at jeg er veldig forelsket når jeg har gode dager... har ikke hatt overskudd til å tenke på mennn siste halvåret, men nå glimter jeg til ;) Og det er deilig, for jeg får mer energi av å være sammen med denne manne
Ellers gleder det meg å lese når det går fremover med dere!!! Spesielt følger jeg med på dere andre med binyretrøbbel selv om jeg ikke har fåt skrevet så mye selv. Jeg kommer sigende med litt mer etterhvert håper jeg....
Masse lykke til videre
Lignende tråder
-
Graves sykdom. Overgang fra Levaxin til Erfa Thyroid
Av Vilje i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 47Siste melding: 21-07-10, 21:50 -
Armour eller levaxin, eller begge deler?
Av trude.lutt i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 12-11-07, 19:37 -
Levaxin eller Armour
Av Bille i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 04-09-07, 13:34 -
Amour eller levaxin?
Av siri i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 8Siste melding: 06-09-06, 20:07 -
Levaxin eller Armour ?
Av Laila i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 18-05-06, 14:04

Svar med sitat
Bokmerker