Viser søkeresultater 1 til 10 av 28
Threaded View
-
05-10-10, 17:17 #13
Sv: Ny og frustrert:-)
Jeg lever i en tåke så jeg roter så fælt med hvor når ting har skjedd, men jeg tror det var ca halvannet år siden. Han sa ingenting til meg om at prøvene mine var utenfor referanseområdet, så kanskje han ikke har sett det? Jeg så det ikke før jeg for litt siden bestilte utskrift av alle blodprøvene mine sidne jeg ble dårliger igjen. Har som du kanskje skjønner ikke all verdens tiltro til leger lengre.

Blodprøven min på cøliaki slo ikke ut, men så hadde jeg begynt å spise glutenfritt på egenhånd siden magen ble bedre av det. Eneste måten å finne ut om det er cøliaki er å spise gluten i en periode men det går ikke siden jeg nå reagerer veldig på det.
Jeg synes også det er vanskelig å finne oppskrifter, jeg har laget en blogg hvor jeg blogger om noe, men vet ikke om det er lov å legge ut det her.
Egentlig så er det bare å bruke vanlige oppskrifter og bytte ut med ingredienser du tåler. Vær obs! på hvetestivelse.Anti TPO sier "Hashimoto's". Legene sier "ME".
Det som er vanskelig med ME-diagnosen er at man ikke får noe hjelp.
Lignende tråder
-
Hjælp til at tolke disse - Synes selv det er lavt
Av Nocturne i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 10-07-08, 23:37 -
Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
Av Skyggehodet i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 14Siste melding: 05-02-08, 11:53 -
Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
Av Skyggehodet i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 14Siste melding: 05-02-08, 11:53 -
synes ikke jeg er bedre
Av villemo i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 21-05-06, 20:28 -
Har sikkert hatt lavt stoffskifte siden fødselen
Av Alani i forumet Lavt stoffskifteSvar: 51Siste melding: 18-05-05, 19:30

Svar med sitat
Bokmerker