Tusen for mange gode svar

Da har jeg fått tatt blodprøver i dag, får skrive opp resultatene her når jeg får de, og se hva dere mener

Jeg fjernet all amalgam i tennene mine for 3 mnd siden.
Tok da tilskudd av bl. a sink og selen i 2 mnd før sanering, og frem til nå.

Skal på NMA-klinikken i Drammen i morgen ang lekk tarm, så de følger opp med hva jeg skal spise og ikke spise.
(Var de som tok prøvene som viste LGS).
Og tilskudd av vitaminer, l-glutamin, enzymer osv.

Spiser mat som f.eks kylling, noe rødt kjøtt, grønnsaker, avocado, ris, knekkebrød, litt ost, smoothie laget av bær, litt frukt. Lager hjemmelaget rå sjokolade!
Men har stort sett ikke matlyst (på grønnsaker?!), så vanskelig blir det.
Merker så klart stor forskjell på om jeg spiser mat som gjør meg dårlig el mat som bygger opp.
Men blir aldri bra nok liksom, kjører med håndbrekket på mer el mindre uansett. Kan gå en mnd med mat som jeg skal ha, som er bra for meg, men alle plagene er der uansett selv om de er mildere.
Trøtt, tung, sliten...

Har trent mesteparten av livet, vekter for det meste, på helsestudio. Går masse turer.
Noen ganger hjelper det, -får mer energi, andre ganger må jeg bare stoppe, dra hjem, for kroppen er for tung og øynene holder seg ikke oppe!
Jobber ikke lenger heller. Brukte all energi der, for så hjem å sove. Så til slutt ble det for vanskelig å jobbe, når beina ikke ville bære lenger og hodet var et annet sted.

Skal sjekke det med spyttprøve ang cortisol.
Tidligere blodprøver viser at dette er bra, men er det forskjell med spyttprøve?

Var på Nøtterøy Ultralydinstittutt i august og tok ultralyd av skjoldkjertel, binyrer og andre ting som lever nyrer, milt, urinblære, galleblære osv. Alt var fint.

Binyrene kan være slitne selv om de ser fine ut ?

Mvh Aina