Og ja, tror jammen meg jeg skal skrive noe om dette med kreftbehandling/stoffskifte til Thyra. God idè! Det er nok dessverre slik med kreftbehandling at de er så opptatt av den ENE sykdommen, og setter alt inn på overlevelse, slik at alt annet i kroppen blir tatt mindre hensyn til. For jeg har virkelig spurt om dette ikke kan henge sammen, uten respons overhodet. Jeg har også spurt om å få tatt stoffskifteprøver samtidig som det ble tatt blodprøver underveis. Det ble tatt mange. Men det var de ikke så keen på, for det hadde de ikke noe med der. Da måtte jeg gå til fastlegen ja.

Skal se til å få mer overskudd nå så....