Viser søkeresultater 1 til 10 av 111
Threaded View
-
02-10-10, 19:20 #18
Sv: Tablettvalg og doseing, tror legen bare sjanser
Hej Oppognedform

D. 18. september skrev du:
Har du det fortsat som du beskrev for 2 uger siden? Eller lidt bedre? Eller lidt værre?
Flere er først sluppet med sviende øjne efter at de har cuttet Levaxin helt ud (forudsat rette dose af Thyroid). Mht. maven - prøv at undgå hvedebrød, pasta, brug HUSK for en stund, og se hvordan det arter sig i løbet af 2-3 uger. Bemærk at fiberrigt rugbrød hindrer hormonoptagelsen og gør maven "sur" når den i forvejen er svækket. Mavesymptomer er (i hvert fald!) ikke forbundet med Thyroid, men kan derimod være forbundet med syntetisk levothyroxin.
Når det er sagt, er din dosering fortsat beskeden. Med vægt på 65 kg (skrev du før om) er omtrent 190 mg Thyroid mere passende... tilsvarer 2½ grain, hvilket ej heller er specielt højt. De 25 mcg Levaxin spiller ikke en særlig rolle i kombinationen med Thyroid. Tværtimod, kan det faktisk stikke en kæp i hjulet for effekten. Når du får mod på det, prøv et par uger eller tre på Thyroid alene og vær opmærksom på at lager-T4 i Thyroid stabiliserer sig først efter ca. 3 uger, men så har du lidt mere T3 at rutte med hver dag og det kan faktisk hjælpe undervejs...
God bedring
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Levaxin + Liothyronin eller erfa?
Av cocos i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 10Siste melding: 30-04-11, 20:02 -
Lav t4, Erfa eller Levaxin? + Candidabeh. Balder
Av Rosin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 20-10-10, 10:20 -
Skjønner ikke noe. Høyt eller lavt stoffskifte nå ? eller graves med eller uten?
Av otika i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 77Siste melding: 09-03-09, 23:35 -
Ikke alle blir bra på Levaxin. Er dette et bra svar eller ikke?
Av Sonja Midtlien i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 1Siste melding: 05-04-05, 08:40

Svar med sitat

Bokmerker