Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
Threaded View
-
01-10-10, 16:51 #5
Sv: "Fine" verdier - Paradoksale symptomer
Takk for svar!
Jeanette : Forbrenning er vel kanskje ikke så høy som jeg ga uttrykk for. Går ikke ned i vekt(med mindre jeg trener), men skal ekstremt mye til for å gå opp. Eksempel : I sommer hadde jeg treningsfri, spiste mye usunn mat, var lite aktiv og lå mye på stranden men gikk ikke opp et kilo. Forøvrig er jeg ikke plaget av kaldsvetting/varmefølelse lengre når TSH min kom ned på 3. Jeg glemte å nevne at håret mitt er EKSTREMT tørt. Har opplevd av folk spør meg hvorfor jeg ikke vasker håret rett etter jeg har dusjet , fordi det ser så slitt og tørt ut. Dog har jeg ikke håravfall og det vokser også rimelig fort.
D-vitamin(D3), jod, binyrer..*Skrive ned*
Flere forslag? Bør jeg spørre om tall på alt som var listet opp på siden Jeanette linket?For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Hvad er "fagmand", "fagfolk" eller "faglig ballast"?
Av Anisa i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 1Siste melding: 22-09-10, 15:29 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11 -
"Ideale" verdier når man forsøker å bli gravid
Av Leya i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 2Siste melding: 01-10-06, 11:24 -
"Ideale" verdier når man forsøker å bli gravid
Av Leya i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 2Siste melding: 01-10-06, 11:24 -
"Har-fine-prøver-men-er-ikke-bra"-klubben.
Av i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 16Siste melding: 28-09-05, 21:58

Svar med sitat
Bokmerker