Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
Threaded View
-
01-10-10, 16:19 #4
Sv: "Fine" verdier - Paradoksale symptomer
Ingen antistoffer ?
Jeg har heller ikke det, og har jo lurt meg grønn på hvordan det da er mulig at kjertlen ikke produserer nok.
Jeg tenker sånn at da er den ikke syk, så det kan vel da være at noen av forutsetningene for funksjon mangler ?
Det jeg har funnet ut av selv, er at D-vitamin (D3) har sterk innvirkning på meg. Det bør måles før man begynner å ta det så du har en referanse.
Noe som jo er meget viktig, og som kjertlen ikke klarer seg uten, er Jod. Ta en urinprøve av det.
Så når jeg tolker dine prøvesvar har du for lave fT4/fT3 nivåer ellers hadde du ikke hatt så høy TSH.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Hvad er "fagmand", "fagfolk" eller "faglig ballast"?
Av Anisa i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 1Siste melding: 22-09-10, 15:29 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11 -
"Ideale" verdier når man forsøker å bli gravid
Av Leya i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 2Siste melding: 01-10-06, 11:24 -
"Ideale" verdier når man forsøker å bli gravid
Av Leya i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 2Siste melding: 01-10-06, 11:24 -
"Har-fine-prøver-men-er-ikke-bra"-klubben.
Av i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 16Siste melding: 28-09-05, 21:58

Svar med sitat
Bokmerker