Takk for svar!
I den tåka jeg er i om dagen, så er det mye info å fordøye, det står jo så mye her, som jeg kjenner meg igjen i.
Men jeg har vært skikkelig utenfor utover dagen, tror kanksje det er an slags lettelse over at svarene her, sier meg at her har legene gjort feil siden 1992. Etter min lille test med å slutte med kolestrolsenkende et par måneder, så kommer årsaken fram, stoffskifte. Det var kanskje ikke så lurt å sette en på 25 år på kolestrolsenkende, angstdempende, lykkepiller, you name it, uten å sjekke litt mer rundt årsaken.
Tror jeg skal finne meg ny lege først som sist, men hvem lege skal man gå til? Må vel ha en henvisning for å komme til en spesialist?
Det som gjør meg trist er at jeg har påstått det har vært noe feil med meg, og alt har blitt satt i forbindelse med alvorlig sykt barn, normalt med depresjon, ledd og muskelplager, sliten og trøtt, følelsen av at adamsepleområdet er stort inni, panikkangst, kan ramse opp, men har ikke ork..
Men det fine, misforstå meg rett, her er jo at jeg jo aldeles ikke alene om dette.
At jeg ikke viste om dette forumet før!
Takknemlig for å møte mennesker som kan og vet og har satt seg inn i så mye her.
Der har jeg en jobb å gjøre