Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
Threaded View
-
30-09-10, 20:32 #1
"Fine" verdier - Paradoksale symptomer
Hei!
Jeg er en 21 år gammel gutt(tenkisk sett mann men føler meg som rene tenåringen enda) med lavt stoffskifte. Jeg fikk diagnosert lavt stoffskifte når jeg var 19 men lå i gråsonen en stund da jeg var rundt 16-18. Jeg går på 100mg levax/dagen og under beskriver jeg symptomutvikling i henhold til verdiene.
FT4 : 21,4 - TSH : 10,6 ( 100mg - 5 dager i uken)
- Symptomfri, følte meg topp og gledet meg til å føle meg enda bedre(om mulig)
FT4 : 22 - TSH : 6,3 (100mg - 6 dager i uken)
- Trøttere(dog ikke utmattet), konstant varmefølelse, lett forhøyet puls, kaldsvetting om nettene, treg mage.
FT4 21,6 - TSH : 3.1 (100mg - 7 dager i uken)
- Mindre trøtt en ved 6,3 TSH, dog ikke i like god form som ved TSH 10,6. Til tider treg mage, spasmer/rykninger i høyre øyelokk, ustabilt søvnmønster(våkner ofte kl 0500-0600 og får ikke sove igjen til tross for bare å ha sovet i 4-6 timer)
Andre opplysninger
- Snuser(portion)
- Aldri hatt en "positiv" antistoff-prøve
- Skyhøy forbrenning
- Med unntak av kalde ben har jeg ikke opplevd noe særlig til andre symptomer en de som er nevnt ovenfor
Jeg vet enda ikke hvilken type lavt stoffskifte jeg har, da legen ikke kunne svare på dette mtp. at jeg ikke har antistoffer. Jeg tenker også og be om flere tall neste gang jeg skal ta prøve i november og tenkte da kanskje på T3, LH, FSH, TESTO... Noen forslag?
Alt av kommentarer settes pris på.For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Hvad er "fagmand", "fagfolk" eller "faglig ballast"?
Av Anisa i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 1Siste melding: 22-09-10, 15:29 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11 -
"Ideale" verdier når man forsøker å bli gravid
Av Leya i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 2Siste melding: 01-10-06, 11:24 -
"Ideale" verdier når man forsøker å bli gravid
Av Leya i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 2Siste melding: 01-10-06, 11:24 -
"Har-fine-prøver-men-er-ikke-bra"-klubben.
Av i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 16Siste melding: 28-09-05, 21:58

Svar med sitat
Bokmerker