Viser søkeresultater 1 til 10 av 403
Threaded View
-
28-09-10, 13:05 #11
Sv: Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010
Tok blodprøver på fredag og har fått svar i dag. De sier jo ikke så voldsomt mye men likevel greit å se utviklingen nå som jeg har startet øke- prosjektet mitt. Ref verdiene er fra Ullevaal denne gang, så de er litt annerledes.
Ft4 12,1 (11-23)
Ft3 5,6 (3,5-6,5)
TSH 0,02
Ft4 er jo fortatt lav. Men jeg antar at ikke økningen til 3,5 grain som jeg startet med for 2-3 uker siden har slått ut i prøvene ennå.
Anti- tpo er igjen over 1300. Den har vært lav lenge nå (200 sist) så det er tydelig at det skjer noe....men forstår forsåvidt ikke hvorfor de har økt. Det er vel en gåte som ingen kan svare på.
Det som bekymrer meg litt, er at jeg ser at jeg kommer til å sprenge skalaen for ft3 så det joooomer

, dersom jeg skal få opp ft4 med bare Erfa. Nå som fastlegen er involvert Erfa opplegget mitt, håper jeg ikke han går helt av skaftet over at skalaen sprenges. Jeg er nok en av de som har vanskelig for å få opp ft4. Det trenger forsåvidt ikke bety noe dersom jeg føler meg ok med en ft4 midt på treet, men den må i alle fall opp dit.
Ang høy ft3 så lurer jeg på om det kan være skadelig på noen som helst måte å sprenge skalaen mye, og om hvor høyt andre ligger?
Formen er bedre enn for noen uker siden. I går trente jeg sykkel relativt hardt i 25 min og syklet frem og tilbake til butikken og handlet senere på dagen, pluss var sosial på kvelden. Er ganske sliten i dag, og var det også på slutten av gårdsdagen, så har ennå masse å gå på når det gjelder form. Men jeg ser at det går fremover. Håper at kroppen vil takle en relativt høy dose Erfa.
Lignende tråder
-
Har nettopp fått diagnosen Lavt stoffskifte
Av Atina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 29Siste melding: 04-08-10, 20:35 -
Januar 2010. Er det tomt for ERFA thyroid?
Av knokkel i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 8Siste melding: 02-02-10, 13:01 -
Diagnosen
Av Elis@beth i forumet Lavt stoffskifteSvar: 19Siste melding: 26-08-07, 21:30

Svar med sitat

Bokmerker