Viser søkeresultater 1 til 10 av 47

Tråd: Westhroid

Threaded View

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Candyland
    Alder
    56
    Meldinger
    3,083

Red face Sv: Westhroid

Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
    Jeg har kun en lille meddelelse denne gang - en højst uventet og overraskende....

For første gang siden jeg begyndte selvbehandlingen med Westhroid, hvor jeg efter opstartsfasen på nogle måneder endte med en dagdosis på 2,5 grain (3 grain i vintertide) - har jeg igennem den sidste måned (på "sommer-dosis") mærket en forandring, som om kroppen ville meddele mig, at den har IKKE brug for samme medicindosis som før.

Jeg har cuttet først det første halve grain og det var ikke nok. Efter nogle dage cuttede jeg så det næste halve... og det var heller ikke nok. Og nu har jeg cuttet yderligere ned til kun 1 grain for nogle dage siden og..... har det meget fint.

Det føles, som om "noget" har "overtaget" og som om det er min egen krop, der nu klarer skærene mere selv end før. Jeg har ingen forklaring på det, men er lige gået i tænkeboksen. Vender tilbage hvis jeg finder noget, der kan ligne en forklaring på, hvordan det kan gå til... og om kroppen måske har sin egen "backup-mekanisme", der overtager/supplerer på hormondannelsen selv, efter en hvileperiode i ro, mens jeg var på normal graindosis af Westhroid? Jeg ved det ikke, men jeg tænker videre.

Det er højst besynderligt, synes jeg selv.... og håbefuldt på samme tid - et eller andet sted....
    Hei Anisa
    Jeg mener at du skrev om at du begynte med erfa (i våres..?) og at du ikke følte like god effekt som på Westhroid
    Og at du derfor tok mer av erfa enn hva du gjorde med west'ern -
    du skulle komme tilbake med mer info - men jeg klarer ikke å finne DEN tråden

Redigert:
    Ooooops - da fant jeg annen tråd isteden - som gir meg svar ;0)

Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
    Sitat Opprinnelig skrevet av akas Vis post
    Hei Anisa!

Anvender ikke du Westhroid? Jeg har fått det inntrykket av det som står under dine innlegg.
    Jo, det gjorde jeg indtil "medicin-krisen" har fået RCLabs til kun at levere til hjemmemarkedet (USA).
    Så blev det Erfa Thyroid først og Thyroid-S nu.

Sist endret av Kevlin; 27-09-10 kl 12:05 Begrunnelse: fant svar i en annen tråd ;0)
    Kevlin
    ... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
    Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
    Min første halve pille med Erfa

Lignende tråder

1. Armour, Westhroid og Nature-Throid
    Av Anisa i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 6
    Siste melding: 16-06-09, 19:29
  2. Westhroid og en operation for en tarmsygdom
    Av Anisa i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 6
    Siste melding: 11-06-07, 10:18

Søkeord for denne tråden