Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Threaded View
-
27-09-10, 08:59 #3
Sv: Hvor meget liothyronin tager du?
Jeg vil gerne af ren nysgerrighed spørge, hvordan I tager jeres Liothyronin. Eftersom det er ren t3, undrer det mig nemlig, at min mor på et tidspunkt blev sat til at skulle bruge 10 mikrogram den ene dag og 20 den næste. Og så forfra igen. Jeg undrer mig over, at hun ikke blev sat til samme dosis hver dag - synes, det må give nogle mærkelige og store udsving i energien? At hun så i øvrigt næsten samtidig - ved en fejl - fik en anden besked om at tage skiftevis 20 og 40 mikrogram Lio om dagen, gør det vist ikke nemmere at overskue.
Redigert: Min mor kom aldrig til at prøve modellen med skiftevis den ene og den anden dosis Lio. Skiftede i stedet til thyroid men skal nok meget snart til at kombinere med t4-medicin.
Nielsigne
Sist endret av Nielsigne; 27-09-10 kl 09:01 Begrunnelse: tilføjelse
Lignende tråder
-
Hydrocortison - hvor meget og hvor længe?
Av Babe i forumet HydrocortisonSvar: 15Siste melding: 24-06-10, 19:06 -
Mystisk. Meget bedre på Euthyrox
Av Lene i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 5Siste melding: 21-08-09, 23:37 -
Hvor fås liothyronin uden for Danmark
Av Kirsten, DK i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 8Siste melding: 05-02-08, 21:49 -
Hvorfor tager man på i vægt?
Av Nocturne i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 7Siste melding: 21-12-07, 09:13 -
Dosis - hvor meget må man øge?
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 12-03-07, 13:07

Svar med sitat
Bokmerker