Viser søkeresultater 1 til 10 av 88
Threaded View
-
26-09-10, 20:14 #15
Da ser det ut til
At jeg endelig har funnet en lege som har peiling på stoffskiftet her i Egypt. Her spesialiserer de seg gjerne på forskjellige steder av kroppen og denne er øre, nese, halsspesialist, altså ting fungerer ikke på samme måten her som i Norge;-)
Vel, jeg satt nå det og forventet egentlig en lege som ikke forsto mye av stoffskiftet men der tok jeg feil, han til og med tegnet og forklarte hva som skjer og hvordan ting skjer. Han lurte på hvorfor jeg i all verden ikke hadde tatt ultralyd av kjertelen og hvorfor jeg gikk på så lav dose (ligger på 100 milligram nå) jeg var jo stor og skulle ligge mye høyrere enn det og at de fleste burde ligge på rundt 200. Det som gjorde at jeg fikk tillitt med en gang var at han begynte med å si at man ser ikke bare på TSH men også på FT4 og T3 og hvordan alle disse ligger.
Tror han ble litt satt ut av legen min i Norge når jeg sa det eneste hun var interessert i var TSH.
Så i morgen skal jeg ta blodprøver så får jeg se om jeg syntes han er like flink når han har sett på dem;-)
Han mente jeg jeg bare kunne ta medisin som vanlig ettersom medisinen bruker lang tid på å vise resulterter (14 dager eller mer), man trengte heller ikke faste annet enn at man ikke har spist tre fire timer før blodprøven men det som forundret meg var at han sa jeg ikke burde spise noen form for mat fra boks (can) da han mente dette kunne spille inn på prøvene.
Neste søndag skal jeg tilbake til han så nå er jeg litt spent og håper jeg ikke blir skuffet.I'm sick and tired of always beeing sick and tired
Les mer: Fikk diagnosen lavt stoffskifte i februar 2008
Lignende tråder
-
Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010
Av BeritM i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 402Siste melding: 06-02-20, 19:22 -
Januar 2010 diagnosen lavt stoffskifte.
Av Herdis i forumet Lavt stoffskifteSvar: 265Siste melding: 23-11-10, 12:35 -
Har nettopp fått diagnosen Lavt stoffskifte
Av Atina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 29Siste melding: 04-08-10, 20:35 -
Hei på fredag fikk jeg diagnosen 7.mai 2010
Av Yvai i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 10-05-10, 16:46 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08

Svar med sitat
Bokmerker