Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Threaded View
-
24-09-10, 19:29 #4
Sv: Gråd bag lukkede døre, gidsel i egen krop!
Ja og nej... Nielsigne.
Det handler ikke så meget om at interessere sig for andres sygdom (selv om det er ikke forbudt
), men mest handler det om at lære om og erkende, at man er ikke alene og at man er ikke sindsyg eller i forfald. Det er jo disse tvivl som æder op de (afviste) hypothyreosepatienter uden diagnose, hvor mange giver op og slår dem til tåls med at det må være psyken eller sindet som er skurken. Her kan sådan en bog blive den redningsplanke, der holder den syge over vande og giver dem håb om, at det er ikke dem, men deres læger der galt på den.
Uden at læse om bogen, kan man heller ikke på et købe den og give den i gave til de uforstående pårørende og de lige så uvidende læger... Jeg opfordrer ingen til at læse bogen, bare til at læse om den. Jo flere læser om den slags, jo større chance for at en skønne dag vil nogen oversætte den til vore sprog, i vore lande hvor offentligt tilgængelige beretninger fra de skadelidte patienter er i den grad brug for og - mangel på.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Opp til eksamen i egen helse
Av Sofiemor i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 20-08-09, 06:08 -
Noen ide om hvorfor jeg slutter å puste om natten?
Av rikke i forumet Lavt stoffskifteSvar: 17Siste melding: 21-08-07, 20:23 -
Egen markedsføring av Armour!
Av JoJo i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 23Siste melding: 06-08-05, 12:23

Svar med sitat

Bokmerker