Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Threaded View
-
24-09-10, 16:20 #3
Sv: Gråd bag lukkede døre, gidsel i egen krop!
Nå ja, kære Anisa, men dette er jo under 'Biblioteket' ... og da bogen omhandler en, der har det på samme måde som enten en selv eller nogen man kender herinde, så er behovet jo dækket, når man følger med på forummet ...
De, som bør læse bogen (og har overskud til det!) , er vel primært de, som er raske - og meget gerne de, som er læger også
Jeg selv har ikke læst en bog siden 2002
Det kan være, jeg snart læser igen. Men jeg kan ikke se for mig, at det bliver netop denne bog, uanset hvor god den lyder. Jeg fik tårer i øjnene, da jeg klikkede på dette for et års tid siden - ikke mindst, da jeg læste dette:'
Under Dr. Peatfields opsyn var jeg startet forsigtigt på en omlægning af behandlingen og efter 2 uger var mit hoved ryddet for "tåge" (brain-fog). Efterfølgende, uge efter uge er mit gode helbred vendt succesivt tilbage. Efter 23 år.'
Men det får mig ikke til at læse bogen foreløbig alligevel, ligesom jeg ikke i det hele taget er særlig opsøgende, når det gælder bøger ...
Til gengæld vil jeg fortsat følge med i så mange tråde som muligt herinde
Nielsigne
- forhåbentlig en læsehest, der kan genoptrænes -Sist endret av Nielsigne; 24-09-10 kl 16:21 Begrunnelse: tilføjelse
Lignende tråder
-
Opp til eksamen i egen helse
Av Sofiemor i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 20-08-09, 06:08 -
Noen ide om hvorfor jeg slutter å puste om natten?
Av rikke i forumet Lavt stoffskifteSvar: 17Siste melding: 21-08-07, 20:23 -
Egen markedsføring av Armour!
Av JoJo i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 23Siste melding: 06-08-05, 12:23

Svar med sitat

Bokmerker