Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Tråd: Mulig kreft - hva nå?
Threaded View
-
24-09-10, 13:30 #8
Mulig kreft - hva nå?
For to dager siden fikk jeg svar fra biopsien min; mistanke om papillær carcinom... De hadde visst ringt legekontoret dagen etter biopsien og uttrykt sin bekymring for at det kunne være kreft. Kanskje derfor det gikk så raskt før prøvesvarene var klare?
Fastlegen min sa jeg skulle avvente innkalling til endokrinolog på Aker.
Jeg spurte legen min om de var helt sikre på at det var kreft, men da leste hun bare opp det som sto på svaret fra Aker og det var liksom litt diffust. Men jeg går nå heller ut fra at det er kreft, virker jo sånn på de. Ba om kopi av prøvesvaret, har lest her at noen anbefaler å ta vare på alle prøvesvar man får.
Men hva nå?
Er det noen her som vil dele sine erfaringer fra denne perioden jeg går inn i nå?
Noen som har erfaring fra operasjon på Aker? -fikk liksom inntrykk av at det er der det skal skje for meg..
Hva med ventetid på operasjon?
Noen som bare fikk fjernet halve kjertelen ved kreftoperasjon?
De så forøvrig ikke tegn til spredning ved ultralyd -kan dette komme frem ved feks MR?
Kulen er 1,2 x 1,4 cm. Regnes det som stort eller lite tro?
Mange spørsmål, mange tanker og følelser i hodet...
Takk til alle som vil dele sine tanker med meg. Godt å ha dette forumet
Lignende tråder
-
Mulig hypo for meg?
Av lasse50 i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 57Siste melding: 01-09-15, 09:04 -
Vaksiner for alt mulig ?
Av Hansen i forumet MedisinalindustriSvar: 8Siste melding: 13-11-11, 15:24 -
Det var kreft...
Av tiks i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 23Siste melding: 16-08-10, 20:48 -
Er det MULIG?! (2 år gammel ME-diagnose..)
Av Ruth i forumet Myalgisk encefalopati (ME)Svar: 4Siste melding: 29-08-06, 15:53 -
Kreft
Av Stina i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 11Siste melding: 02-05-06, 23:28

Svar med sitat
Bokmerker