Viser søkeresultater 1 til 10 av 29
Tråd: hashimoto encehalopati
Hybrid View
-
23-09-10, 08:32 #1
hashimoto encehalopati
hej
jeg har brug for hjælp. Jeg har lige været i MR scanner og gudskelov er der ingen spor af encehalopatien og heller ikke følgeskader af mit anfald - så vidt så godt.
Jeg stod på 20 mg i en mdr og pludselig faldt tallet med 1000.
Det eneste jeg havde gjort af ændringer var at gå 25 op i eurotroxen til 125 hver dag hvilket jeg trives bedre med ( det var min egen ide ved at læse herinde )
Så pt har jeg en hashimoto med et antistof tal d.d på 3700 jeg gik 5 mg ned i binyrebarkhormon for 14 dage siden og det udløste en stigning i antistof på 1000. PT er jeg så på 15 mg og har det bare ad h til.
Hvad er jeres erfaring som har fået samme behandling - er i stået stille selvom tallet stiger og regulerer det sig hen ad vejen. Hvilken behandling får i for at få tallet ned.
Hvad er det jeg har læst om at kirtlen brænder ud - vil det sige sygdommen forsvinder ?
Har nogle et bud på hvad jeg kan gøre for at få tallet ned.
Jeg tager tilskud af perikon hver dag m.h.b på at få melatonin beholdningen op - det har hjulkpet på søvnen - husk autoimmune sygdomme ikke må tage rent melatonin men ved at undersøge det fandt jeg ud af at perikon får kroppen til selv at producere og det er ufarligt.
-
23-09-10, 09:05 #2
Sv: hashimoto encehalopati
Hej Lehman. Tillykke med bedring.
Du kunne måske lade dig inspirere af Nora's LDN (Naltrexone) og autoimmunitet og Gunnda's (en påmindelse) Naltrexone (HCL). Ved at mange med alvorlige autoimmune sygdomme er blevet godt hjulpet af LDN.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Hashimoto's encephalopathy
Av Stina i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 21Siste melding: 07-05-13, 10:50 -
Hashimoto's og antistoffer
Av Vigdis i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 21Siste melding: 29-12-12, 19:10 -
Anti-TPO, det samme som Hashimoto???
Av Libber i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 14Siste melding: 02-08-10, 10:04 -
Hashimoto`s metafor (billede)
Av Anisa i forumet Thyroidea og kunst!Svar: 0Siste melding: 02-02-10, 12:44

Svar med sitat

Bokmerker