Kan jo prøve en kortvariant siden jeg har brukt det siden mai 04.
Armour er tørket grisekjertel, og det var det man brukte før medisinindustrien utkonkurrerte det med sin Levaxin, som de hevdet var "så meget bedre". De fikk leger og bevilgende myndigheter med på sin argumentasjon til de grader at produktet faktisk ikke har gått igjennom de vanlige godkjenningstester fordi man trodde på at "det var det samme, bare mye bedre" enn det man brukte.
Legen kan skrive ut dette på spesielle vilkår og trenger ikke søke om det - men du må betale selv. Koster 2-5000 i året.

Vil bare legge til at dette virker forskjellig på oss. Jeg fikk et helt nytt liv på Armour for jeg var skikkelig dårlig på Levaxin. Som "mitt eget thyroxin" var det likevel ikke, (selv om jeg har mange likhetstrekk med grisen), så nå prøver jeg om en cocktali kan gjøre det enda bedre.

Din opplevelse hos legen er nok desverre velkjent. Leger har en sterk inngrodd skepsis til alt som smaker av helsekost, og om Armour havner i nærheten så får du de reaksjoner du fikk.
Jeg synes at en som ikke har det bra på Levaxin må ha full rett til å få prøve noe annet ! Det er etter mitt syn et overgrep du er utsatt for, et overgrep mot din egen integritet i personlige helsspørsmål.
Jeg synes ikke du skal gi deg på dette, og håper du har ork til en ny rubde. Om du trenger meg som sannhetsvitne til at jeg er blitt bedre, så stiller jeg opp. Bare send meg en Pm, så skal du få telefonnummert mitt hvis legen din vil snakke med meg.