Viser søkeresultater 1 til 10 av 22
Hybrid View
-
21-09-10, 15:46 #1
Sv: En vill og gedigen "vitenskapelig" feilslutning - TSH , FT4 og FT3.
De siste månedene har det vel mest vært erfa som har vært produsenten ;0)
Kanskje det fins noe som kan hjelpe til å slippe mer/mest mulig av de skjolkjertelhormonene som er i blodet inn i cellene..
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
-
21-09-10, 17:27 #2
Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
-
21-09-10, 17:49 #3
Til omdannelse fra T4 vil jo de hjelpe. Også selenmangel kan årsake dårlig omdannelse, men det å få det inn i celler krever at cellene har mottakere som er intakte.
Og de kan bli defekte av mangel langvarig på stoffskiftehormoner, og vil ikke kunne repareres (min antakelse), men cellene skiftes jo ut når den tid kommer.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
21-09-10, 23:24 #4
En faktor er iallfall kortisol....må ha nok av dette for at stoffskiftehormonene kan komme inn i cellene å virke.
Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
Lignende tråder
-
Min nye kokebok-"bibel" - "Nourishing Traditions"
Av anitab i forumet Helbred og kostholdSvar: 1Siste melding: 25-09-11, 15:06 -
"Vores stjålne fremtid" ("Our Stolen Future")
Av Anisa i forumet Andre bøkerSvar: 4Siste melding: 07-03-09, 16:12 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11

Svar med sitat

Bokmerker