Viser søkeresultater 1 til 10 av 81
Tråd: Kanskje har jeg ME?
Threaded View
-
20-09-10, 18:41 #9
Sv: Kanskje har jeg ME?
Jeg og Hilde.
Behandlerapparatet kan rett og slett ikke tenke seg at Levaxin ikke fungerer som de har lært av industriprodusenten at det gjør. De tenker seg heller muligheten for andre diagnoser, selv om det er åpenbare kliniske forhold som tilsier lavt stoffskifte.
Jeg er mer enn irritert på at slike tanker er så enerådende - jeg var selv offer for dette.
Etter at jeg forlot Levaxinen til fordel for thyroide hormoner, er jeg ikke til å kjenne igjen. Legen min sier også det, men de høyere opp i systemet trekker skjevt på smilebåndet og sier : jaja, det var jo gjedelig at du fant noe som hjalp da !
De samme takker nei til å kjøre samme tester som de gjorde på Levaxin, nå.
Jeg kan ikek tolke det anderledes enn at de er redd for resultatet - redd for at de har tatt feil når de vedtok at dagens behandling skulle være enerådende.
Grunnlagt på mine egne gode erfaringer vil jeg be deg om å vurdere å forsøke tyroide hormoner.
Det vil innebære at legene ser skjevt på deg, og ikke kan hjelpe. I verste fall underdoserer med vilje så du skal komme deg over i den rette lære igjen.
Jeg fikk selvtillit nok av bedringen jeg opplevde til å stå opp mot dette.
Og nå er legen min mer enn villig til å fortsette å skrive ut registreringsfritaket hvert år.
Ønsker deg lykke til i valget Hilde.
Blondie - det er flere labber som ikke tester T4 lenger. Ikke T3 heller - de er gått over til kun å teste frie verdier. (feks Furst)
T4 kan gi nødvendig og viktig informasjon i spesielle tilfeller, men den er ikke egnet til å styre dosen etter.
BTW tar jeg som By the way ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Kanskje vitamin D kan kurere sykdommer?
Av Sonja Midtlien i forumet D-vitaminSvar: 6Siste melding: 15-07-10, 06:51 -
Må kanskje opereres - men hva med etterpå?
Av Abiela i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 9Siste melding: 06-05-10, 22:25 -
Funnet kul - kanskje opereres!
Av Gulsol i forumet OperasjonssalenSvar: 2Siste melding: 16-04-09, 12:41 -
Kanskje bokplaner om overvekt
Av Sonja Midtlien i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 17Siste melding: 05-05-06, 17:41

Svar med sitat

Bokmerker