Viser søkeresultater 1 til 10 av 103
Threaded View
-
20-09-10, 17:37 #10
Sv: Hjelp til å forstå prøvesvarene??
Jeg mener også at behandlerapparatet har en tendens til å bruke den "knaggen" som allerede er der, å forsøke å henge alt på den.
Klart man kan ha mer enn en ting.
Leit å høre at du sliter wonki, men det vil jo hjelpe å få det bedre på ett av feltene.
Lavt stoffskifte sliter mange helt uhyggelig lenge med før de får en diagnose, og slik har det vært lenge, og det er helt klart at det virker negativt inn på evnen til å takle sitt daglige psykiske press.
Det vil nok bedre seg, men det tar tid.
Det er viktig at man følger opp doseøkninger og øker målbevisst med små endringer hver måned i starten til man finner sin trivselsdose.
Og det kan ta lang tid å stabilisere seg for en har jo ofte gått slik lenge.....
Lykke til wonki.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Høy dose Levaxin!?
Av emma i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 13Siste melding: 01-10-10, 16:09 -
Har ikke god nok effekt av Levaxin
Av Martha i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 15Siste melding: 09-06-10, 17:44 -
Levaxin. Jeg føler at min dose ikke er helt rett!
Av Silje T-S i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 1Siste melding: 06-02-09, 11:13 -
Hva er en høy dose levaxin?
Av flerengstrand i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 18Siste melding: 30-03-08, 17:09 -
Hvor raskt merke en doseøkning av Levaxin?
Av lolipop2000 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 6Siste melding: 10-07-07, 08:42

Svar med sitat

Bokmerker