Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Tråd: Mulig kreft - hva nå?
Threaded View
-
18-09-10, 14:42 #2
Sv: Usikkerhet etter biopsi
Det høres i alle fall positivt ut, når de sier at det ser godartet ut.
Jeg var også inne til biopsi av en kul på halsen i april. Umiddelbart etter biopsien var jeg inne til samtale hos en thyreoidea-ekspert, og hun snakket en del om operasjon og hva som var risiko etc., dersom jeg skulle ønske/trenge en operasjon. Det ble en del spørsmål om hva jeg ønsket å gjøre dersom det viste seg at den var godartet. Der og da visste jeg ikke hva jeg ville valgt, så jeg sa til henne at jeg skulle avgjøre det hvis jeg fikk vite at den var godartet. Hadde uansett hele tiden trodd at den var ondartet, noe som også viste seg å stemme. Så noen uker senere måtte jeg fjerne hele kjertelen. Jeg tror faktisk jeg hadde gått for å fjerne halve kjertelen (som da hadde vært alternativet) dersom det hadde vist seg at den var godartet. Jeg syntes det var veldig plagsomt å ha denne kulen på halsen.
Jeg har også mye stoffskifteproblemer i familien og slekten (kun godartet). Jeg har liksom vært obs på dette hele livet, likevel er det litt overraskende når man også blir en av dem. Det er ingen ønskesituasjon.
Jeg vet dessverre ikke hva det betyr at den er cellerik. Jeg krysset fingrene for deg og håper det er noe godartet.
Lignende tråder
-
Mulig hypo for meg?
Av lasse50 i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 57Siste melding: 01-09-15, 09:04 -
Vaksiner for alt mulig ?
Av Hansen i forumet MedisinalindustriSvar: 8Siste melding: 13-11-11, 15:24 -
Det var kreft...
Av tiks i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 23Siste melding: 16-08-10, 20:48 -
Er det MULIG?! (2 år gammel ME-diagnose..)
Av Ruth i forumet Myalgisk encefalopati (ME)Svar: 4Siste melding: 29-08-06, 15:53 -
Kreft
Av Stina i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 11Siste melding: 02-05-06, 23:28

Svar med sitat
Bokmerker