Viser søkeresultater 1 til 10 av 63
Tråd: Tørre øyne
Threaded View
-
17-09-10, 07:39 #7
Sv: Tørre øyne
Nei, jeg mente det ikke sånn, n'Finn! Det jeg mente er at selvsagt skal ikke det vi "får" misbrukes. Og det gjør jeg jo heller ikke. Og sikkert heller ingen andre. Mannen min sa tørt, hva mente hun, at du ikke skulle vanne blomstene med øyedråpene?Jeg vet at det offentlige må spare penger. Og at vi ikke skal misbruke det vi får på blå resept. Og at alle i den kjeden, legen, apotekeren og alle andre, skal si ting dersom det er forhold å reagere på.
Takk for alle tilbakemeldinger! Å være på apoteket i går var som å være på NAV, der er det også noen ansatte som klarer å skrelle av all hud. 
Takk for det du sa, Blondie, det skal jeg huske, det er faktisk mellom meg og min lege, de på apoteket har ikke noe med det!
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Utstående øyne
Av Beate i forumet Graves sykdomSvar: 18Siste melding: 29-08-15, 00:42 -
tørre øyne...
Av Lissa i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 22Siste melding: 02-02-11, 21:41 -
Øyne
Av Tante i forumet Graves sykdomSvar: 5Siste melding: 30-07-09, 14:31 -
Negler og tørre hender
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 24Siste melding: 04-02-07, 12:01 -
Munntørrhet/tørre lepper
Av Gjest i forumet Lavt stoffskifte, munn og slimhinnerSvar: 9Siste melding: 06-10-05, 14:38

Svar med sitat

Bokmerker