Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Tråd: Erfaringer?
Threaded View
-
16-09-10, 23:33 #3
Sv: Erfaringer?
Velkommen hit oss, Ingewii!

Det var som om å høre meg selv, og slik jeg hadde det, da jeg var i tenårene.
Allerede i 12-13 års alderen, begynte jeg å slite. Først med konsentrasjonen, så morgentrøtthet og værfølsom, og så kom ting på rekke og rad, depresjon, angst, problemer med å forstå teori (gikk greit når læreren pratet, da fikk jeg det inn, men å lese, var værre), så begynte jeg å plages med ryggen (noe som gjorde at jeg ikke kunne forsette drømmen med å bli snekker), og så kom slitsomheten inn i bildet (alt ble så slitsomt og tungt, og det var før jeg fylte 20!). Men i fra jeg begynte å få symptomene, og til jeg kom i 30-årene, fant de ingen tegn på feil med stoffskifte. Så det er bra at legene har funnet det hos deg! Jo tidligere du begynner med medisiner, jo bedre er det! Går skjoldbruskkjertelen alt for lenge ubehandlet, vil den ta skade.
Håper du ikke blir skremt av oss her inne, vi kan være litt "hård" med hverandre...
Sist endret av helgemann; 16-09-10 kl 23:39 Begrunnelse: Fant ikke de rette ordene...
Lignende tråder
-
Mine erfaringer med kombinationsbehandling
Av paxx i forumet DagbokerSvar: 44Siste melding: 03-10-13, 18:00 -
Erfa Thyroid og erfaringer.
Av Jeanette Ws. i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 130Siste melding: 03-09-10, 16:42 -
Kolesterol og erfaringer
Av Martha i forumet KolesterolSvar: 3Siste melding: 09-06-10, 17:44 -
Erfaringer med levaxin?
Av snusmumrikken i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 9Siste melding: 13-09-08, 20:15 -
Homeopat-medisin, erfaringer?
Av Siriliss i forumet Alternativ behandlingSvar: 8Siste melding: 05-10-07, 10:30

Svar med sitat

Bokmerker