Det kjenner jeg meg igjen i Ingewii.
Du beskriver det å ha lavt stoffskifte på en prikk.
Også det at ingen gjør noe med det - at det ikke er mulig å få forståelse hos overordnede, samboere og foresatte.
Jeg turte jo ikke si hvor ille jeg hadde det til arbeidsgiver av redsel for å få fyken. Og de hjemme så meg vel som lat.
Jeg gikk jo mange år før jeg fikk diagnosen, og selv etter jeg fikk den var det null forståelse.

Også hos meg var det sånn at Levaxin ikke virka - og det er derfor jeg vil svare deg. For det er klart at du har kjempestor mangel på stoffskiftehormoner, og når du så endelig får dem, så skal de jo virke !

Som du vet, tar det en 2-3 uker fra du svelger en Levaxinpille til det blir stoffskiftehormoner av den. Og hvis kroppen din kan nyttiggjøre seg Levaxin, kjennes virkningen også før.
Men det visste ikke jeg - og legene hadde nettopp begynt å bruke Levaxin (den var helt ny) og jeg mitt dumme naut lot dem bare juster opp og ned å klø seg i hodet i 16år !
Så det jeg instendig vil be deg om, er å forlange at behandlingen du mottar skal fungere. Tolmodig, jezz, men noen måneder holder.