Takk for alle tilbakemeldinger!

Sitat Opprinnelig skrevet av n`Finn Vis post
Jeg er jo generelt skeptisk. (punktum)
Så husker jeg jo dårlig da : hadde du antistoffer ?
I så fall : ikke slutt med behandling ! Finn en annen lege.
Er ikke anti-TPO målt ? - se å få målt !
Målte anti-TPO negativt ?
Vel - da er det en teoretisk mulighet.
Men TSH må da respondere på lave fT4/fT3 - verdier. Gjør den det, har du en mulighet for at du er feilbehandlet.
Jo jeg hadde antistoffer. Hadde også høy TSH og lav fT4. Men husker ikke talla, og fant ikke lappen nå. Men skal be om utskrift av alle fra fastlegen før jeg skal innover.

fT3 er aldri målt, for fastlegen trodde den hørte til høyt stoffskifte.

Vil også legge til at jeg ikke skal tas av medisinene fordi han mener jeg er frisk, men fordi han trodde det var noe annet. Så han tror på meg på hvordan jeg har det. Jeg tror når jeg ser det nå i ettertid at han legger for stor vekt på de resultatene legen sendte innover, som jo var de som er nå, og nå er jeg jo medisinert. Så han trekker konklusjon på feil grunnlag. Så min oppgave blir å påse at dette blir på riktig grunnlag.

I tillegg må jeg forberede meg i helga sånn at jeg får frem ting skikkelig. Det tok jo 12 år fra første lege sa at jeg var litt lav, før en annen legge annerkjente det for da var endelig resultatene dårlig nok.

Alle mine symptomer stemmer jo med stoffskifte, og jeg har bedring på medisiner. Jeg er ikke frisk, men jeg er bedre. Det hender jeg tom. tenker klart. Riktig nok i rolige perioder og sånt, men det er mye som er bedre.

Jeg skal jo innrømme at jeg håper etterhvert å prøve naturlig medisin slik, mange av dere har hatt nytte av. Om denne spesialisten er for det eller ikke, vet jeg ikke. Men vi får se. Aller først får jeg prøve å legge frem min side av saken litt bedre til neste time, og se hva som skjer videre da. Men jeg er utrolig taknemlig for deres støtte og innspill!