Viser søkeresultater 1 til 10 av 111
Threaded View
-
15-09-10, 07:58 #11
Sv: Tablettvalg og doseing, tror legen bare sjanser
Hei Finn og andre.
Nå sitter jeg med resepten på Erfa Thyroid.
Legen på Aker vil at jeg skal start med 30 mg Erfa Thyroid hver dag + 25 levaxin .
Hvordan høres denne doseringen ut i forhold til det jeg har tatt i dag. ( i dag har jeg tatt 75 levaxin daglig + 12,5 levaxin 4 ganger pr uke + daglig 1/4 lio
Hvordan høres det ut med min nye dose. Leverte resepten i går på Apotek 1 og får Erfa på tordag. Men de hadde kun 60 mg tabletter så jeg får jo dele de i to !
Bare litt spent på erfaringer om min nye dose her ? Og er det lurt å ta både levaxin og Erfa samtidig.? Trodde jeg kun skulle ta Erfa , men legen har nok ombestemt meg når hun sendte meg brevet og resepten . Nå vil hun at jeg tar begge deler i ovennenvte dosering.
Levaxin pga lavt stoffskifte siden 2007, nå også diagnose høyt stoffskifte, total forvirring.....
Lignende tråder
-
Levaxin + Liothyronin eller erfa?
Av cocos i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 10Siste melding: 30-04-11, 20:02 -
Lav t4, Erfa eller Levaxin? + Candidabeh. Balder
Av Rosin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 20-10-10, 10:20 -
Skjønner ikke noe. Høyt eller lavt stoffskifte nå ? eller graves med eller uten?
Av otika i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 77Siste melding: 09-03-09, 23:35 -
Ikke alle blir bra på Levaxin. Er dette et bra svar eller ikke?
Av Sonja Midtlien i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 1Siste melding: 05-04-05, 08:40

Svar med sitat

Bokmerker