Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
Threaded View
-
15-09-10, 01:29 #2
Sv: Oj, dette virker litt "skummelt" :O
Hei Qa!

Ja, dette synes jeg virket skummelt. Hva var teorien til spesialisten når han mente det var "noe annet"? Jeg ville ha vært veldig skeptisk til å kutte ut medisinen. Høres ikke bra ut, ihvertfall ikke uten noen spesiell teori i bakgrunnen, noen konkrete mistanker om annen sykdom. Skal du være en prøvekanin?
Jeg har lest noen av innleggene dine, og jeg tenker jo at du er ganske typisk når det gjelder lavt stoffskifte og slitne binyrer. KJenner meg veldig igjen, og av egen erfaring vet jeg hvor viktig det er med binyrestøtte. Fikk du testet binyrene dine? Det at du ikke tåler stress er et veldig typisk symptom! Det kan forklare hvorfor du er så ustabil i formen. Hvis du ikke har fått testet kortisolet ditt (altså binyrene), bør du insitere på dette. Blodprøver holder ikke, du må ta spyttprøve. De analyseres på Aker. Vis blant annet til at det står i pakningsvedlegget til levaxin at det ikke skal gis til pasienter med underfunksjon i binyrene! Dette er veldig viktig! Jeg ville ha nektet å kutte ut medisin før binyrene er ordentlig utredet eller at du har fått prøvd binyrestøtte.
Rufus
Lignende tråder
-
Litt humor- "alvor" i hverdagen:-)
Av ella i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 4Siste melding: 07-10-13, 21:37 -
Lurer litt på noe som kalles "kelp"
Av Bellissimo i forumet Lavt stoffskifte og jodSvar: 2Siste melding: 09-10-09, 23:07 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11

Svar med sitat
Bokmerker