Viser søkeresultater 1 til 10 av 403
Hybrid View
-
14-09-10, 20:18 #1
Sv: Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010
Takk, Rufus
Bør altså gi det to uker til. Skal ikke øke dosen på lenge nå- selv om jeg skal mer opp- for kroppen må tilvenne seg.
Så utrolig hyggelig å høre at du har blitt bedre!
Farlig det der med underdosering- får lett store konsekvenser!! Vi har tydeligvis begge blitt underdosert i løpet av sommermånedene. Kjipt å tenke på, særlig mht hvor mye det sliter på binyrene. Hvorfor gikk du ned i dose i det hele tatt? Men nå har du kanskje funnet dosen din?
-
15-09-10, 01:35 #2
Sv: Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010
Heia Berit

Jo, jeg var overdosert. Kraftig også! Så gikk ned i dose over noen måneder. Måtte prøve meg fram. Så jeg gjorde meg noen nyttige (men ubehagelige) erfaringer gjennom dette. Ja, jeg tror dette er "riktig" dose pr i dag. Ihvertfall slik formen er nå, tenker på binyrene etc. Så får jeg evt justere dosen etter hvert når binyrer blir litt bedre. Kanskje går jeg ned i vekt også, så da blir vel behovet litt mindre, kanskje?
Men søvnen min er dårlig, derfor innlegg midt på natta
Kanskje tar det litt lengre tid med deg siden du gjør en større endring enn jeg gjorde, men bedringen kommer!
Lignende tråder
-
Har nettopp fått diagnosen Lavt stoffskifte
Av Atina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 29Siste melding: 04-08-10, 20:35 -
Januar 2010. Er det tomt for ERFA thyroid?
Av knokkel i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 8Siste melding: 02-02-10, 13:01 -
Diagnosen
Av Elis@beth i forumet Lavt stoffskifteSvar: 19Siste melding: 26-08-07, 21:30

Svar med sitat

Bokmerker