Viser søkeresultater 1 til 10 av 403

Hybrid View

Medlem siden
    Jun 2010
    Sted
    Indre Troms
    Alder
    55
    Meldinger
    2,404

Standard Sv: Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010

Sitat Opprinnelig skrevet av BeritM Vis post
    Er sykemeldt og selv om det er det eneste riktige nå, synes jeg dagene går saaakte og jeg bare sitter og venter på at formen skal stige.

Jeg er nok altfor utålmodig, og jeg vet jo heller ikke hvor bra jeg kan håpe på at formen "til slutt" blir, men jeg lurer bare på hvor lang tid det tar før man kan begynne å merke endringer?? Er det noen av dere mer erfarne som kan gi noen innspill her? Går også på 20 cortef/dag.
    Ha, ha...Berit. Dette er virkelig verre enn å sitte å se på at gresset vokser. Jeg har det akkurat på samme vis. Skulle også gjerne vist når jeg kan vente forbedring og hva som gjør de "gode dagene" litt bedre enn de dårlige

Medlem siden
    Apr 2010
    Sted
    østlandet
    Alder
    51
    Meldinger
    800

Standard Sv: Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010

Sitat Opprinnelig skrevet av Blondie Vis post
    Ha, ha...Berit. Dette er virkelig verre enn å sitte å se på at gresset vokser. Jeg har det akkurat på samme vis. Skulle også gjerne vist når jeg kan vente forbedring og hva som gjør de "gode dagene" litt bedre enn de dårlige
    Ja det kan sammenliknes med å se maling tørke!! Synes også det er vanskelig å håndtere usikkerheten mht fremtiden, VET jo ikke hvordan ting vil bli. Har hele tiden sett for meg at jeg skal bli 100% frisk og rask igjen men på dårlige dager kommer det noen spøkelser frem som sier det motsatte. Er forsåvidt rimelig pms nå, som er utrolig slitsomt både fysisk og mentalt , så kanskje ikke det rette tidspunktet å reflektere så mye i alle tilfelle.

Lignende tråder

1. Har nettopp fått diagnosen Lavt stoffskifte
    Av Atina i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 29
    Siste melding: 04-08-10, 20:35
  2. Januar 2010. Er det tomt for ERFA thyroid?
    Av knokkel i forumet Mangel på Thyroid-medisiner
    Svar: 8
    Siste melding: 02-02-10, 13:01
  3. Diagnosen
    Av Elis@beth i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 19
    Siste melding: 26-08-07, 21:30

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder