Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
Tråd: Lavkarbo og urinsyregikt
Threaded View
-
13-09-10, 18:44 #19
Sv: Lavkarbo og urinsyregikt
Jeg har prøvet det med å "skjite sponplate"
.... det viste sig, at det på det tidspunkt handlede mest om mangel på d-vitamin. Havde været til læge tre gange før vedr. samme emne men uden at blive hørt, skulle bare spise flere og flere fibre - men det viste sig så ved blodprøve, at jeg lå så lavt i d-vitamin, at det var forventeligt, at musklerne ville brokke sig. 8 indsprøjtninger med d-vitamin senere kunne jeg spise min mad uden olie på (!) og var i øvrigt sluppet af med svimmelhed, en del af min træthed og havde fået mere styrke i alle mulige andre muskler end lige tarmens
Nielsigne
Lignende tråder
-
50 år på lavkarbo
Av Mod i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 1Siste melding: 19-12-11, 15:47 -
Urinsyregikt
Av cathrin i forumet Sykdommer og tilstander som utvikles PÅ GRUNN AV lavt stoffskifteSvar: 60Siste melding: 18-11-10, 13:43 -
Lavkarbo - Er det dyrt?
Av Moxa i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 27Siste melding: 19-01-10, 07:50 -
Lavkarbo på Youtube
Av Mod i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 0Siste melding: 02-08-09, 03:48 -
Lavkarbo-kurser
Av Mod i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 0Siste melding: 08-07-09, 13:37

Svar med sitat
Bokmerker